gearriveerd!! - Reisverslag uit San Francisco, Verenigde Staten van Ruth - WaarBenJij.nu gearriveerd!! - Reisverslag uit San Francisco, Verenigde Staten van Ruth - WaarBenJij.nu

gearriveerd!!

Blijf op de hoogte en volg Ruth

14 Januari 2013 | Verenigde Staten, San Francisco

Hoi luitjes,

Ben gisteren na een lange reis geland rond 4.30 pm hier. Kwam in Minneapolis al bijna niet door de doane en moest rennen voor de volgende vlucht ook nog!
Maar ben er!

We zitten hier in een huis met 29 man! Ik slaap, tot nog toe, bij 4 dames. Aangrenzend aan de badkamer voor overige gebruikers ook. Och ja.
Vandaag oriëntatie gehad, lange dag. Eerst huisregels en toen naar de opslag geweest. Ik mag zelfs met een kettingzaag spelen! We hebben een eigen tent gekregen zolang te leen. Bij een beer moeten we blijven staan en indien nodig schreeuwen. Ook als ie aanvalt, want ja de eerste x is bluf!

Wij mogen morgen al beginnen, een park hier in de buurt. Eerste 4 dagen rijden we op en neer, lekker slapen in t huis.

Nu ga ik weer verder, de Denen zijn spaghetti aan t koken voor ons :)
Foto's komen nog wel... Een x.

Groetjesxx

• 14 Januari 2013 - 15:49

Marleen:

Tentje en beren.. lekker dromen met knuffelberen dus :) Klinkt allemaal erg avontuurlijk..

• 14 Januari 2013 - 17:24

Els :

Zo, dan word meteen maar aan hett werk gezet.

• 14 Januari 2013 - 18:01

Maartje:

Leuk bericht vrouwke. Kijk maar uit voor die beren! Ik zag twee beren broodjes smeren gaat daar dus niet op ;) Ben erg benieuwd naar de eerste foto's. Werkze de eerste dagen en laat ze een Nederlands poepie ruiken!

Groet,
    Maartje

• 17 Januari 2013 - 14:42

Rikie En Ben:

Hee Ruth.

En hoe is ie, al leuk gewerkt? Heeft de deense spaghetti gesmaakt?
    Succes met de beren en met je werk.

Groetjes uit een koud en somber Langenboom. x x

• 17 Januari 2013 - 22:29

Maria:

he Ruth klinkt goed en spannend nog met 4 dames ? en hoe is het met de beren
    heb je ze al gezien
    het is hier lekker winter
    liefs je tante maria en jan

• 19 Januari 2013 - 10:38

Je Moeder:

Hoi Ruth
    De eerste week is alweer voorbij, van de week was het erg stil jij weg, Hans op oefening, we hebben deze week ook weer bij kaars licht gegeten, dat was donderdag avond, was leuk en gezellig.
    de stroom was weer uit gevallen, nu was een transformator in uden kapot, dit heeft 2,5 uur geduurd.
    Het had weer iets Langenboom bij kaarslicht. je ging het weekend naar het strand, 20 graden, heerlijk geniet er lekker van, een brief met het pakje volgdt, hopelijk deze week. veel plezier xxxxxxx je moeder en papa.

• 22 Januari 2013 - 10:39

Twan:

Ruth met een kettingzaag.....Gevaarlijke combi voor eventuele beren. Hier lopen alleen ijsberen op het moment. Have fun nog!