Vertrek - Reisverslag uit San Francisco, Verenigde Staten van Ruth - WaarBenJij.nu Vertrek - Reisverslag uit San Francisco, Verenigde Staten van Ruth - WaarBenJij.nu

Vertrek

Door: Ruth de Jong

Blijf op de hoogte en volg Ruth

11 Januari 2013 | Verenigde Staten, San Francisco

Nog 1 nachtje slapen en dan is het zover!! Vanuit Amsterdam naar Minneapolis en dan naar eindstop San Francisco.
Daar wacht mijn reisgenootje Gwen, die al aan het vliegen is. We worden opgehaald door de organisatie en naar ons huis in Santa Cruz gebracht.

Hopelijk kunnen we na die 16 reizen even bijkomen van de jetlag!! Rugzakken gepakt, ready to rumble!!

Gonna miss you guys and Holland!!

• 11 Januari 2013 - 17:42

Jacqueline Van Pelt:

Hey Ruth!
    Ready for take off en weer even terug naar het vertrouwde Amerika... Heel veel plezier en alvast een goede reis morgen; ik ga je volgen de komende tijd :-) !

• 11 Januari 2013 - 18:22

Gino:

Ruth! heel veel plezier en maak er iets moois van! en houd ons up-to-date!!

• 11 Januari 2013 - 18:57

Toos De Veer:

Ruth. Heel veel plezier! En dat het ook een leerzame tijd voor je mag worden. Goeie reis morgen!

• 12 Januari 2013 - 09:28

Marleen:

Ben benieuwd naar al je ervaringen... Veel plezier! Xx

• 12 Januari 2013 - 17:20

Mama:

Is wel erg stil in huis nu. knuffel mama.

• 13 Januari 2013 - 13:38

Patty:

Hey Ruth, heb me gelijk even aangemeld voor de mail lijst, zo hoef ik geen update van jou te missen! have fun!!
    liefs Patty

• 13 Januari 2013 - 22:21

Broertje:

Alsjeblieft zus
    Ik heb wat mooie foto's erop gezet voor je.

liefs je broer