First Project - Reisverslag uit San Francisco, Verenigde Staten van Ruth - WaarBenJij.nu First Project - Reisverslag uit San Francisco, Verenigde Staten van Ruth - WaarBenJij.nu

First Project

Door: Ruth de Jong

Blijf op de hoogte en volg Ruth

22 Januari 2013 | Verenigde Staten, San Francisco

Hallo Luitjes,

Alweer een volle week hier en ja het is heerlijk hier. Alhoewel ik Holland ook wel echt mis. Het is flink wennen in het huis om alles te delen met elkaar. Sommige mensen kunnen je echt gek maken!!
Maar het is fun en gezellig altijd, iedereen helpt elkaar. Dus komt goed.

Ons eerste project was afgelopen week, we moesten gras poten en knippen. Klinkt heel saai en zo, maar het was gezellig. We sliepen gewoon in het huis, dus pure luxe. Savonds samen koken en eten met de andere groep hier. Het was bij een particulier iemand die een eigen priaire hebben. Hun grassoort is aan het uitsterven door Europese invallers!! Dus zijn ze nieuwe aan het kweken om deze lente te planten. Ze waren hun huis nog aan het bouwen, wauw!! Helemaal van lokaal hout, op de japanse wijze gebouwd. Geen spijkers en schroeven. Een koperen dak om het water op te vangen en te reinigen voor drinkwater. Het zwembadhuis moest nog gebouwd worden.....

Morgen vertrek ik naar CenCal. Een groot project midden in de bergen. Een erg populair project omdat het zo mooi is en zo. We gaan 9 dagen werken in het eerste kamp, dan daar ergens 5 dagen vrij en weer 9 dagen werken ergens anders. Kan niet wachten!! Heb vandaag nog wat dingen ingeslagen, want het is daar ijs en ijskoud snachts zeggen ze.
Ik kan dus helaas niet contacten tussendoor. Dus ik spreek jullie over paar weken weer. Ik heb trouwens voor mijn beste vriendjes ook, skype op mijn telefoon.

Nu ga ik weer terug naar de realiteit, vanavond maar optijd slapen en morgen een reistabletje nemen....9 uur rijden pffff. Ik ben blij als ik hier weg ben, ik ga als enigste European met de amerikanen. Gelukkig zonder mijn kamergenoot, even rust! Schat van een meid, maar twintig keer zo druk als ik (ja serieus!!)

Doei luitjes, tot snellos!!

Groetjes liefsxxx Ruth

  • 22 Januari 2013 - 14:12

    Ben En Rikie:

    Hoi Ruth

    Ja een week is zo voorbij als je het naar je zin hebt. Hier is het echt koud en overal wit. Fijn dat je het naar je zin hebt met de andere deelnemers van dit project. Nu maar hopen dat jullie het gras goed gepoot en geknipt hebben anders schieten ze er nog niets mee op.
    Jammer dat het zwembadhuis nog niet klaar is, zou na het werken wel lekker zijn.
    Succes met je werk in de bergen geniet er met volle teugen van en dan horen wij het allemaal weer als je weer in de lucht bent.

    Liefs uit een wit Langenboom x x

  • 22 Januari 2013 - 15:24

    Els :

    Veel plezier daar in de bergen. Zal je berichten wel missen.

  • 22 Januari 2013 - 15:51

    Melissa :

    Leuk om zo je berichtjes te lezen. Goed om te horen dat je het naar je zin heb.
    Ik wens je heel veel plezier met je eerste kampeerervaringen in de bergen deze week, het klinkt heel mooi. Succes met het project en geniet ervan!!

    Liefs Melissa

  • 02 Februari 2013 - 16:34

    Marja En Jack:

    Heey nichie.
    Ik heb het gelezen Wat je allemaal gaat doen.
    Spannend hoor. Ik wens je veel plezier meis.

    Liefs jack en Marja

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Ruth

24 Jaartjes jong en in de bloei van mijn leven! Tijd voor een fikse uitdaging!

Actief sinds 20 Okt. 2013
Verslag gelezen: 425
Totaal aantal bezoekers 13633

Voorgaande reizen:

12 Januari 2013 - 06 April 2013

Vrijwilligerswerk in natuurparken

Landen bezocht: