Amerika 2012 - Reisverslag uit San Francisco, Verenigde Staten van Ruth - WaarBenJij.nu Amerika 2012 - Reisverslag uit San Francisco, Verenigde Staten van Ruth - WaarBenJij.nu

Amerika 2012

Door: Ruth de Jong

Blijf op de hoogte en volg Ruth

02 September 2012 | Verenigde Staten, San Francisco

Lieve vriendjes,

Zoals velen weten vertrek ik 12 januari (weer) richting de VS. In september 2012 ben ik namelijk al eerder geweest. Dit met een single rondreis, best journey ever!

Hierbij hebben wij een rondreis gedaan rondom de steden San Francisco, Los Angeles, Las Vegas en alle parken daaromheen. Echter is het land zo groot!! En is er nog veel meer te zien daar.
Vandaar dat ik terug ga!

• 11 December 2012 - 13:20

Laura Bergsma:

Heeey Ruth,

Lees net dat je voor 3 maanden teruggaat, wat leuk! Super gaaf dat je in een (superprachtig) natuurpark gaat werken. Het park wat ook op één van je foto's op de site staat? Duurt nog heel even voor je weggaat, maar alsvast heel veel succes en vooral veel plezier in Amerika!

xx Laura

• 07 Januari 2013 - 18:36

Rikie:

Hoi Ruth,

Wij gaan jou volgen naar dat verre Amerika. Maar er iets leuks van en ga er zeker ook van genieten.

Groetjes Rikie en Ben

• 08 Januari 2013 - 16:35

Eric:

Ha Ruth,

Bijna is het zover, lekker naar Amerika. Ga ook lekker genieten van de mooie omgeving, wij zullen de site goed in de gaten houden hoe het met jou gaat. Pas goed op jezelf.
    Kei goed dat je dit gaat doen!!!!!

Groetjes,
    Eric

• 12 Januari 2013 - 09:12

Redmar:

He Ruthje,,

Geniet ervan en tot snel :)

Ciao...

X Redmar en Anneloes